استاندار یزد:

پیشتازی یزد در واگذاری زمین های طرح جوانی جمعیت/ واگذاری 9 هزار قطعه زمین به واجدین شرایط با پوشش 100 درصدی متقاضیان

استاندار یزد با تاکید بر اینکه قانون جوانی جمعیت به صورت بند به بند و خط به خط در استان یزد پیگیری و اجرا می شود، گفت: در حال حاضر یزد؛ استان پیشتاز کشور در زمینه واگذاری زمین های جوانی جمعیت است.  

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، همایش ملی خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت با عنوان «ایران جوان» با حضور  استاندار یزد، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.  
 
استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار صداوسیما، با اشاره به اهمیت فوق العاده جوانی جمعیت و جوان ماندن جمعیت استان، گفت: منابع انسانی توانمند مهمترین ثروت استان یزد محسوب و باید روز به روز نسل جوان ما  افزایش یابد.  
 
مهران فاطمی با بیان اینکه سیاست‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به جد در استان یزد دنبال می شود، اظهارکرد: در پرتو پیگیری سیاست های موجود در این حوزه، توقف روند به شدت نزولی کاهش جمعیت شده است.  
 
وی در همین راستا ادامه داد: از این لحظه به بعد باید سیاست هایی در راستای گسترش روز افزون جمعیت جوان جهت جلوگیری از کاهش کهنسالی جمعیت و سقوط در چاله جمعیتی اجرا شود.  
 
استاندار یزد با تاکید بر اینکه قانون جوانی جمعیت به صورت بند به بند و خط به خط در استان یزد پیگیری و اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یزد؛ استان پیشتاز کشور در زمینه واگذاری زمین های جوانی جمعیت است.  
 
فاطمی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۰۰۰ قطعه زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت واگذار شده است، تصریح کرد: در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی، فردا 5000 قطعه زمین دیگر به مشمولین این طرح واگذار می شود.  
 
استاندار یزد ادامه داد: براین اساس تا فردا؛ کلیه خانواده های ثبت نام کننده واجد شرایط طرح جوانی جمعیت، زمین دریافت کرده و از آن پس، به مرور ثبت نام های جدید پیگیری می شود.  
 
شایان ذکر است که همایش ملی خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت به صورت گفتمان محور و به مدت دو روز؛ در روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات