پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان

علی محسنی راد، مدیر کل امور اتباع استانداری یزد طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، متن پیام به شرح ذیل است: مظهر عدل پروردگار، امام زمان(عج) است و مى‌دانیم که بزرگترین خصوصیت امام زمان(علیه‌الصّلاةوالسّلام) - که در دعاها و زیارات و روایات آمده است - عدالت مى‌باشد: «یملأ اللَّه به الارض قسطا و عدلا». «مقام معظم رهبری»

نیمه­ شعبان عید منتظران و چشم به­ راهان و روزی است که در آن، ندای خوش الحان رهایی و دورنمای منظر زیبایی، یک­رنگی، جان را به هیجان می آورد. نیمه­ شعبان روزی است که منتظران راستین مولودش، جشن می گیرند، چرا که میلاد عدالت است.

عزیزان و همدلان! وعده­ ی الهی نزدیک است، گاه، گاهِ تلاش است و زمان، زمانِ حرکت. باید که چون چشمه جوشید در این دوران غیبت، باید که وظیفه را به انجام رسانید؛ چرا که در افق تاریک جهل و عناد، در پشت ابرهای تیره­ ظلم و فساد و در فراسوی بیابان کفر و الحاد، برقی می درخشد که جان را امیدوار می کند.

اینجانب خجسته سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (ارواحنا فداه) را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی، اتباع مقیم استان یزد و همکاران محترم در اداره کل امور اتباع استانداری یزد تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج آن حضرت و سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز را مسئلت می نمایم.