مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی:

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع ومهاجرین خارجی استانداری یزد، مدیر کل آموزش و پرورش در این دیدار صمیمی ضمن تبریک انتصاب سعید پرویزی به سمت مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد, به بیان نکاتی در خصوص دانش آموزان اتباع پرداخت.

وی گفت :به فرموده مقام معظم رهبری باید تلاش کنیم تحت هر شرایطی بچه های در سن تحصیل سر کلاس باشند و از تحصیل محروم نباشند و در این راستا چالش های سخت افزاری و نرم افزاری را باید رفع گردد.

دکتر دانافر تاکید کرد: پیگیری تامین و جذب اعتبارات جهت ساخت و ساز و تکمیل و افتتاح مدارس اتباع, برطرف نمودن موانع تحصیل ,گذراندن دوره پیش دبستانی و رصد ۶ تا ۱۴ ساله های بی سواد اتباع از اولویت های کاری ما است.

سعید پرویزی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد هم در ادامه افزود :نگاه ما به اتباع نگاهی فرهنگی, آموزشی و اجتماعی است.

وی گفت : ما باید نقاط ضعف و آسیب ها را شناسایی کنیم و با راه اندازی اتاق های اندیشه با حضور صاحب نظران این حوزه ,برای آنها طرح و برنامه هایی را ارائه کنیم.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد اشاره کرد هرچه در حوزه سواد و آگاهی اجتماعی بیشتر کار شود کمتر دچار آسیب های اجتماعی و فرهنگی خواهیم شد.

پرویزی در پایان با اشاره به ساخت مهمان شهر ها بیان کرد نیازهای آموزش و پرورش در طراحی مهمان شهرها باید دیده شود