مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد مطرح نمود:
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد ، مدیرکل این اداره گفت : باتوجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا ،هرگونه برگزاری تجمعات و دورهمی در سطح شهرها و محلات و نیز خارج از شهرها تحت هرعنوان ممنوع است.
 
پرویزی، مجددا و  اکیدا از همه مهاجرین سطح استان یزد درخواست نمود از هرگونه اجتماع در محلات سطح شهر و یا خارج از شهرها خودداری نمایند.
 
وی از کلیه علما ، مولویان ، معتمدین ، ریش سفیدان و مسئولین هیئات مذهبی نیز درخواست کرد تا به نحو مقتضی مهاجرین سطح استان را از رعایت قوانین ویژه ستاد کرونا مطلع و آگاه نمایند.
 
این مقام مسئول همچنین از جوانان و کلیه خانوارها درخواست نمود نهایت همکاری را در این زمینه بعمل آورند.
 
پرویزی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت جامعه و شرایط خطرناک و حساس کنونی ، بدیهی است با اندک افراد بی توجه و متخلفی که سلامت عمومی جامعه را به خطر انداخته و از طرف مراجع ذیصلاح قضایی و انتظامی به اداره اتباع معرفی گردند، برابر مقررات با آنها برخورد و محدودیتهای قانونی فردی و یا خانواری اعمال خواهد شد.
 
وی ضمن تشکر از قاطبه جامعه مهاجرین استان که همواره در اجرای طرح های مختلف همکاری لازم را داشته اند ، اظهار امیدواری کرد : باهمکاری همیشگی تک تک افراد جامعه مهاجرین، این روزهای سخت را نیز به سلامت پشت سر بگذاریم و کمترین آسیب و تلفات را در جامعه شاهد باشیم.