روابط عمومي اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي؛

جلسه هماهنگی و بررسی نحوه توزیع کالا برگ سوخت مایع اتباع خارجی استان برگزار شد

جلسه هماهنگی توزیع کالا برگ سوخت مایع اتباع خارجی استان ویژه اتباع و مهاجرین خارجی در سامانه یکپارچه تجارت آسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، جلسه هماهنگی توزیع کالا برگ سوخت مایع اتباع خارجی استان ویژه اتباع و مهاجرین خارجی در سامانه یکپارچه تجارت آسان با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد،معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه یزد ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  فرمانداری یزد برگزار شد.

در این جلسه سعید پرویزی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد گزارشی را از میزان و تعداد خانوارهای اتباع خارجی که منازل آنها به گازشهری دسترسی ندارند را ارائه داد و بیان نمود تلاش ما این است که به مانند سالهای گذشته با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و لزوم ثبت نام از متقاضیان کالابرگ نفت سفید هماهنگی و مدیریت مطلوبی را در توزیع نفت سفید بین اتباع خارجی متقاضی داشته باشیم .

ایشان از مسئولین شرکت نفت خواست تا با در نظر داشتن این موانع ، تمهیداتی را در نظر داشته باشند تا برای کالا برگ سوخت و توزیع به موقع و مورد نیاز آن در فصل سرما دچار مشکلات سال قبل نشویم