مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد تاکید کرد:

ضرورت برگزاری جلسات توجیهی برای اتحادیه ها و همیاری رسانه ها در اطلاع رسانی مناسب به مردم و واحد های صنفی

سعید پرویزی به ضرورت استفاده موثر از ظرفیت ها و قوانین موجود و بررسی راههای تعامل و هماهنگی بیشتر بین بخشی به منظور ساماندهی اشتغال و سکونت اتباع خارجی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد: سعید پرویزی مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد  با حضور در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان  با علمدار رئیس سازمان صمت استان دیدار و گفتگو نموند.

سعید پرویزی در این دیدار  به ضرورت  استفاده موثر از ظرفیت ها و قوانین موجود و بررسی راههای تعامل و هماهنگی بیشتر بین بخشی به منظور ساماندهی اشتغال و سکونت اتباع خارجی تاکید کرد

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از  همکاری و تعامل سازمان صمت  در اجرای طرح های ساماندهی اشتغال اتباع خارجی افزود ساماندهی مشاغل اتباع خارجی در اتحادیه ها و اصناف حساس استان نظیر کوره های آجر پزی ، ضایعات ، غذایی _ بهداشتی و ... و همچنین ساماندهی وضعیت سکونت با کمک اتحادیه مشاورین و بنگاه های املاک در محلات تاریخی  در دستور کار کارگروه ساماندهی اتباع خارجی قرار دارد.

در این جلسه اهم موارد ارتقاء هماهنگی و تعامل بین دستگاهی به ویژه برگزاری جلسات توجیهی برای اتحادیه ها و همیاری رسانه ها در اطلاع رسانی مناسب به مردم و واحد های صنفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.