بررسی و ساماندهی اتباع خارجی شهرستان میبد

دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد با فرماندار شهرستان میبد

در دیدار فرماندار شهرستان میبد با محسنی راد مدیر کل اتباع و مهاجرین استانداری‌ یزد مسائل مربوط به اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان مطرح شد.

فرماندار میبد در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارشناسان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در این شهرستان به ارائه گزارشی از وضعیت اتباع در شهرستان میبد پرداخت و خواستار توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی شد.

 

سجادی پور فرماندار میبد از مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خواست تا تصمیمات سازنده ای را جهت کنترل و مدیریت وضعیت اتباع خارجی و نیروی کار صنایع و همچنین رفاه حال شهروندان شهرستان میبد اتخاذ گردد . 


همچنین در این دیدار مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ، از ارائه کارت هوشمند به اتباع خارجی خبر داد و افزود: امیدواریم با انجام طرح جدید امنیت و آرامش برای شهرستان میبد بیشتر از قبل برقرار شود و مشکلات اتباع خارجی به حداقل برسد.


علاوه بر بحث و تبادل نظر بین اعضا در این جلسه، موضوعاتی مانند حضور اتباع در سطح شهرستان، فرصت های اقتصادی، مسائل مهمانشهر مهاجر میبد، بهداشت و درمان اتباع، طرد اتباع غیر مجاز و جذب اعتبار برای رفع مشکلات اتباع مجاز نیز مطرح گردید.

 

در پایان علی محسنی راد، مدیر کل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد ضمن تشکر از زحمات مجموعه فرمانداری شهرستان میبد در جهت انجام امور مربوط به اتباع و مهاجرین از فرماندار و اعضای جلسه تقدیر و تشکر نمود.