روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد:

دومین جلسه ماهانه شورای اداری کارشناسان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در سال 1398 برگزار گردید

افتتاح و راه اندازی سامانه یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی (سیام) ،همزمان با آغاز طرح آمایش ۱۴ اتباع و مهاجرین خارجی در اواخر خردادماه عملیاتی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد: دومین  جلسه شورای اداری پرسنل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در سال جدید به ریاست سعید پرویزی- مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و با حضور کلیه پرسنل این اداره در اردیبهشت  ماه سالجاری برگزار شد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در ابتدای جلسه به راه اندازی و رونمایی از سامانه سیام اشاره نمود و خدمات دهی سریع به ارباب رجوع ، داشتن بانک اطلاعاتی متمرکز و همچنین ارائه خدمات یکپارچه به سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان به اتباع و مهاجرین خارجی را از مزایای سامانه مذکور دانست و افزود : افتتاح و راه اندازی سامانه یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی (سیام) ،همزمان با آغاز طرح آمایش ۱۴ اتباع و مهاجرین خارجی در اواخر خردادماه عملیاتی می‌شود.

پرویزی ، در ادامه به تبیین سیاستها ، راهبردهای و انتظارات مدیریت ارشد استان و وزارت کشور در امر ساماندهی امور اتباع خارجی پرداخت و از کارکنان خواست تا در اجرایی شدن این برنامه ها نهایت سعی و اهتمام خود را بکار گیرند.

در این جلسه همچنین توسط هریک از کارکنان و واحدهای مربوطه ، گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده ارائه گردید و سپس با بیان نظرات ، پیشنهادها و راهکارهای خود ، روش هایی جهت خدمت رسانی مطلوبتر به ارباب رجوع و مهاجرین مطرح شد و برای حل موانع و مشکلات موجود در ارائه خدمات ، هم اندیشی گردید.

شایان ذکر است جلسه شورای اداری با کارکنان و پرسنل اداره کل ، از ابتدای سالجاری هرماه برگزار و موضوعات و دستورالعملهای مختلف با حضور مدیرکل نقد و بررسی می گردد.