مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد تاکید کرد:

تشکل های مردم نهاد زمینه ساز استمرار و تقویت آموزش شهروندی در بین اتباع و مهاجرین خارجی

سعید پرویزی تاکید کرد ایجاد خانه فرهنگ بین الملل می تواند نقش موثری در افزایش آموزش شهروندی و آگاهی بخشی در جهت کاهش معضلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از حضور اتباع خارجی در جامعه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، " سعید پرویزی " در دیدار با "عباس ملازینلی" رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری به تشریح برنامه های انجام شده در حوزه آموزش شهروندی اتباع  خارجی  پرداخت و  خواستار مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی در حوزه آموزش شهروندی شد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان فرهنگی، مدیریت و اصلاح چرخه پیام‌رسانی و الگوسازی برای مخاطبان در تمام زمینه‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و آموزش  است،  تاکید کرد ایجاد خانه فرهنگ بین الملل می تواند نقش موثری در افزایش آموزش شهروندی و آگاهی بخشی در جهت کاهش معضلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از حضور اتباع خارجی در جامعه داشته باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد  در این دیدار با اشاره به این که فعالیت سازمان به حوزه‌های مختلفی از جمله فرهنگی، هنری، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و گردشگری نقسیم می‌شود اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهردار محترم برای هر یک از حوزه‌ها چشم اندازی طراحی کرده‌ایم

ملازینلی افزود: چشم انداز کلی سازمان رسیدن به شهری مشارکت‌‌جو از طریق افزایش تعاملات شهروندی با سازمانی محتواساز و جریان ساز با رویکرد محله محوری در چهارچوب فرهنگ بومی جامعه است.

وی با اشاره به این که موضوعات تکالیف شهروندی و آگاهی بخشی نسبت به بهداشت و آموزش در بین جامعه اتباع خارجی  برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است گفت:بنای اصلی سازمان این است که در این حوزه مشارکت بیشتری با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  داشته باشیم .