روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد:

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد بر ضرورت همکاری و تعامل جامعه اتباع ساکن در استان برای ساماندهی امور آنان و همزیستی هر چه بهتر با جامعه ایرانی تاکید کرد.

.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، جلسه هم اندیشی با اعضای شورای خودگردان ، معتمدین و ریش سفیدان مهمانشهر صحابه شهرستان اردکان برگزار شد."سعید پرویزی" در این جلسه بر ضرورت همکاری و تعامل جامعه اتباع خارجی ساکن در استان برای ساماندهی امور آنان و همزیستی هر چه بهتر با جامعه ایرانی تاکید کرد. وی با اشاره به ظرفیت های درونی جامعه اتباع و مهاجرین خارجی، راهکار اجرا و پیشبرد برنامه های ساماندهی را هم افزایی و به کار بستن این ظرفیت ها دانست.
در ادامه اعضای شورای خودگردان ، معتمدین و ریش سفیدان حاضر در جلسه ، ضمن اعلام همکاری بمنتظور ساماندهی امور اتباع ساکن در مهمانشهر اردکان به برخی مشکلات این مجموعه اشاره و خواستار رفع این مشکلات توسط دستگاه های اجرایی شهرستان و مساعدت فرمانداری گردیدند.
در پایان پرویزی به برنامه های کوتاه و بلند مدت شهرستان در حل مشکلات مهمانشهر اشاره و ابراز امیدواری کرد با همکاری ساکنین مهمانشهر و مسئولین شهرستان و استان در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکلات باشیم.