روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد:

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد از روند پیشرفت پروژه و تکمیل و ساخت مدارس شهرستان یزد بازدید نمود

اتمام پروژه های نیمه تمام را از اولویت های اصلی اداره کل امور اتباع بر شمرد و اظهار داشت: با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس ، تلاش می کنیم تا هرچه سریعتر پروژه های مربوط به سالهای قبل را تکمیل و در سال جاری به بهره برداری برسانیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی : سعید پرویزی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد به اتفاق حمید رضا ابراهیمی نماینده آموزش و پرورش استان از مدرسه 12 کلاسی اندیشه و مدرسه 12 کلاسی وحدت که با کمک هزینه و مشارکت سازمان ریلیف اینترنشنال و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در حال ساخت می باشد،  بازدید نمود.

"سعید پرویزی" در حاشیه این بازدید ، اتمام پروژه های نیمه تمام را از اولویت های اصلی اداره کل امور اتباع بر شمرد و اظهار داشت: با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس ، تلاش می کنیم تا هرچه سریعتر پروژه های مربوط به سالهای قبل را تکمیل و در سال جاری به بهره برداری برسانیم.

پرویزی در این بازدید ضمن تماس تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش استان، آخرین وضعیت اخذ انشعابات مدارس را بررسی و همچنین با حضور نماینده پیمانکار ایرادات باقی مانده را ارزیابی و مقرر گردید تمامی امور در اسرع وقت انجام و مدارس در ابتدای سال تحصیلی 98-99 مورد بهره برداری قرار گیرد.

 گفتنی است مدرسه اندیشه با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی با نصب انشعابات، از ابتدای تیر به منظور ثبت نام دانش اموزان بازگشایی خواهد شد و مدرسه وحدت نیز با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی تا پایان شهریور تکمیل و قابل بهره برداری خواهد بود.