روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی:

دیدار مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد با دکتر جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

ابوالفضل خوشنویس در این دیدار گفت دولت به دنبال این هست با تشکیل سازمان مهاجرین این هم افزایی و همگرایی را در بین دستگاه های اجرایی در کشور جهت ساماندهی امور اتباع و مهاجرین خارجی تقویت کند..

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استاداری یزد، «مهندس ابوالفضل خوشنویس» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد با حضور در دفتر "دکتر جوکار " با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت ‌و گو کرد و از رهنمودهای ایشان بهره مند شد.

مهندس ابوالفضل خوشنویس مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد در این دیدار به تشریح وضعیت اتباع خارجی مقیم استان پرداخت و گفت دولت به دنبال این هست با تشکیل سازمان مهاجرین این هم افزایی و همگرایی را در بین دستگاه های اجرایی در کشور جهت ساماندهی امور اتباع و مهاجرین خارجی تقویت کند..

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد با بیان این‌که معتقد به بازنگری در برخی قوانین هستیم و باید برخی قوانین به روزرسانی شوند اظهار کرد: متاسفانه قوانینی که داریم هم یا اجرا نمی‌شود و یا نصفه و نیمه اجرایی شده است

نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دراین دیدار ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه اتباع و مهاجرین خارجی با بیان این‌که قاچاق انسان علاوه بر این‌که یک آسیب جدی است و تبعات وحشتناکی دارد، هزینه‌های سنگینی را برای دولت که اتباع غیر مجاز را دستگیر کرده و باز می‌گرداند دارد وی با با اظهار اینکه تجربه مدیریت اتباع خارجی در سایر کشورها گویا این است که اگر ساختار به صورت اصولی و هوشمند اصلاح شود؛ بخش اعظم مشکلات به صورت اتوماتیک حل می شود.

محمد صالح جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در ادامه با  اشاره به خونگرمی و مهمان‌دوستی مردم استان یزد، تاکید کرد: اگر فرایند قانونی در مورد اتباع رعایت شود، هر دو طرف سود خواهند برد و در غیر این صورت، چیزی جز ضرر عاید طرفین نخواهد شد. ​​​​​​​